søndag 8. juni 2008

Dagbok

Nå har vi hatt NYDELIG vær i larvik lenge... Har bare kosa meg på verandaen og på turer med hundene og ungene... Jeg skulle ønske vi kunne ha slikt vær HELE året jeg :) For jeg HATER vinteren!
På ettermiddagen idag så skyet det litt over, og begynte å blåse veldig... Det har meldt dårligere vær fra imorgen, så det er vel igang nå da!! Uff....håper virkelig ikke at sommeren er over alt! Ifjor så hadde vi en VELDIG dårlig sommer med kun noen dager på stranda.... Var en møkka sommer!

Har fått solt meg disse dagene da, og jeg elsker å ligge å slikke sol :) Så nå har jeg begynt å få litt farge, og det er så deilig ... føler meg så mye bedre bare av å være litt brun :)

Ble hacket på maskina mi her om dagen ... IGJEN ! Er så lei av folk som ikke har annet å gjøre enn å lage problemer for andre ! Så måtte bytte passord på ALT igjen ... kjedelig ! Men aner meg at det ikke er lenge til neste gang igjen!! GRRRR !

Ingen kommentarer: