tirsdag 27. mai 2008

Chihuahua Forum


Jeg har startet et nytt chihuahua forum
Der har jeg valgt en layout som jeg syns er veldig vakker, og ikke minst behagelig å se på ....
Og jeg har forsøkt å ha ryddige kategorier, med temaer som hører til hver enkelt kategori.

Vi har temaer som omhandler chihuahua ... alt om og rundt rasen.
Og om hunder generelt ... alt om og rundt dem.
Og vi har Ekspertpanel, vår egen Randi Haug, som hjelper med vanskelige spørsmål rundt chi og hund, og dems stell, helse, oppførsel osv.... Disse trådene er utrolig nyttige.

Og så har vi mange forskjellige temaer .. hvor medlemmene deltar og deler erfaringer, råd osv...
Og ikke minst, vi er veldig gla i å dele bilder av elsklingene våre der inne

Vi har fått med mange flotte medlemmer , og det er jeg utrolig gla for
Vi har mange oppdrettere med oss, og også "voksne" mennesker som har masse erfaring og lang fartstid innen hundehold. Diss er viktig for å få til et godt, seriøst og ordentlig forum syns jeg.


Jeg har vært utrolig heldig å fått med meg veldig hyggelige, gode og herlige mennesker i admin teamet.

Disse er: Lene (admin), Anki (admin), Camilla søstra mi (moderator), Elisabeth (admin assistent), Torild (moderator) og Hilde (moderator). De gjør alle en kjempejobb for forumet, og jeg setter utrolig stor pris

på hver og en av dem ! Tusen takk for at dere er med meg alle 7 !


Vi har veldig strenge regler på forumet. Dette for å beskytte alle medlemmer.
Vi tillater INGEN form for person uthengelser eller trakassering.
Vi forventer normal, god folkeskikk og nettskikk.

Og dette har ført til et veldig godt miljø på forumet Og vi har fått mange positive og gode tilbakemeldinger fra fornøyde medlemmer .... Om at man kan føle seg trygg som medlem hos oss,
og at man kan finne masse god og nyttig informasjon om chihuahua, hund generelt og helse osv....

For oss er IKKE et høyt medlemstall en prioritet og det viktigste.
Vi ønsker heller godt miljø, fornøyde medlemmer, og nyttig og god informasjon.
Man kan chatte og kose seg hos oss også, og det gjør vi ... masse , men det er jo et hunde forum
og fokuset her er HUND.

Vi har tråder med temaer utenom hund også, men de er ikke i flertall ... det er det hunde temaene som
er ....

Søk deg gjerne inn på vår adresse Chihuahuas.top-forum.net og registrer deg som Medlem hos oss.
Og opplev vårt gode miljø i vårt lille Univers om chihuahua.
Vi tar gledelig imot nye medlemmer
Velkommen skal du være

http://chihuahuas.top-forum.net/

Ingen kommentarer: