tirsdag 27. mai 2008

Litt om meg

Hei :)
Jeg heter Inger Lise, er 32 år gammel og bor i Larvik.Her bor jeg med min samboer, to barn og fire hunder.Jeg er en dyreelsker til tusen, og kunne ikke tenke meg et liv uten hund. Og særlig chihuahua rasen står mitthjerte nært. Mer om chihuahua rasen og mine hunder kan du lese i egen etikette :)
Blogging er helt nytt for meg, så jeg er veldig spent på dette :)
Jeg er ei stort sett blid jente tror jeg :) Jeg er sta og har egne meninger, men er rettferdig. Så jeg legger ikke skjul på egne meninger, og kan diskutere så fillene fyker noen ganger, men er alltid rettferdig og har respekt for andre og andres meninger og :) Jeg har stor sans for mennesker som har litt selvironi og ikke tar seg selv så høytidelig :) Hvis latteren ligger løst, så virker alt så mye enklere her i livet syns jeg :)
Jeg skal skrive litt mer om meg selv senere, når bloggen er litt oppe å går :)

Ingen kommentarer: